Friday 18 January 2013

my first entry

asalamualaikum dan salam sejahtera buat semua,,,,, hari ini tanggal 18 januari 2013, sekali lagi aku telah kembali menulis di alam maya blog,,, yang sebenarnya,, ini adalah blog kedua aku buat disebabkan blog pertama aku dulu dah hancur musnah disebabkan aku sendiri.. lagipun blog lama tu dah setahun lebih dah aku x update,, haha,, so dengan adanya blog baruini, aku kembali dengan semangat baru yang diharapkan bukanlah hangat-hangat tahi ayam,,

      so amatlah diharapkan agar anda semua dapat memberi kerjasama dan sokongan untukakumeneruskan usaha memajukan blog aku ni,,, hahaha...  sebenarnya jugak aku ni bukanlah jenis yang pandai bercerita,, so ayat yang aku buat mungkin agak formal sikit.. lagipun memang aku sengaja guna ayat penuh tanpa shortform,,,

     so,, itu sahaja untuk kali ini dan tujuan aku buat blog baru ini lebih kepada perkongsian dan bukan cerita/ artikel semata-mata,, blog baru ni aku bercadang nak berkongsi macam-macam...

   

No comments:

Post a Comment